Section Navigation Main Content

ARŞİV

İstanbul Coffee Festival

Uludağ Premium olarak bu yıl üçüncüsü gerçekleşen İstanbul Coffee Festival’da tekrar kahveseverlerle buluştuk. 5-8 Ekim 2016 tarihleri arasında şehrin tam kalbinde, Maçka Küçükçiftlik Park´ta gerçekleşen kahve festivalinde dünyanın farklı bölgelerinden gelen kahve tadımları gerçekleştirildi.

Yerli-yabancı profesyonel baristaların show´ları ve cupping, tasting kavurma gibi atölye çalışmalarıyla interaktif ve eğlenceli bir festival deneyimi kazanıldı. Seminer ve workshop’lar ile kaliteli kahve yapımına dair tüyolar kahveseverlerle paylaşıldı. Gastronomi Blogger’ı İnci Özay Hatipoğlu’nun Uludağ Premium adına gerçekleştirdiği ‘İyi Kahve İyi Su’ seminerinde ise kahveseverlerle iyi su kullanmanın önemini ve evde kahve yapmanın inceliklerini paylaştı. Blogger İnci Özay Hatipoğlu´nun Istanbul Coffee Festival´e dair izlenimlerini anlatan yazı için tıklayınız.

Efsane Uludağ Gazozu

Efsane Uludağ Gazozu, geçtiğimiz aylarda Avrupa Gençler Okçuluk Şampiyonası birincisi olan Mete Gazoz’a, 2016 Rio Olimpiyatları kapsamında sponsor oldu. 17 yaşındaki başarılı milli okçu, 5-21 Ağustos tarihleri arasında, Brezilya’nın başkenti Rio de Janeiro’da gerçekleşecek Olimpiyatlarda Türkiye’yi temsil edecek.

2016 Rio Olimpiyatları'nda Türkiye'yi temsil edecek Olimpik Milli Takımda yer alan 17 yaşındaki Milli Okçu Mete Gazoz'a Efsane Uludağ Gazozu sponsor oldu. Geçtiğimiz aylarda, İngiltere’de gerçekleşen Avrupa Okçuluk Şampiyonası kota müsabakasında birincilik elde ederek 2016 Rio Olimpiyatları’na katılmaya hak kazanan Mete Gazoz, 5-12 Ağustos tarihleri arasında gerçekleşecek okçuluk oyunlarında altın madalya için yarışacak.

Hedefinin 2016 Rio Olimpiyatları’nda kürsüye çıkmak olduğunu belirten Mete Gazoz “Olimpiyatlarda Türkiye’yi temsil etmek benim için çok önemli ve gurur verici, her geçen gün ideallerime koşar adımlarla ilerliyorum. Bu yolcuğumda yanımda olan antrenörlerime, aileme, Efsane Uludağ Gazozu’na ve tüm destekleyenlerime çok teşekkür ediyorum.” dedi. Efsane Uludağ Gazozu, milli ve ata sporumuz olan okçuluğu Türkiye’de bir üst kademeye taşıyan genç sporculardan biri olan Mete Gazoz’a sponsor olarak, sporcuya tam destek veriyor.

Uludağ Premium

uludagpremium.com, Ünlü Blogger’ların Desteklediği Dopdolu İçeriğiyle Tarzını Yaşayanlara Sesleniyor

Yeni Uludağ Premium web sitesinde tarz sahibi olanlara dair her şey bir arada toplanıyor. Web sitesinde yer alan Blogger’ın Gözünden köşesinde moda blogger’ı Billur Saatçi stil önerilerini,modaya ve hayat tarzına dair notlarını, gastronomi blogger’ı İnci Özay Hatipoğlu ise fine-dining üzerine yemek sırlarını paylaşıyor. Web sitesi, Premium ailesinde yer alan Uludağ Premium Doğal Kaynak Suyu ve Uludağ Premium Doğal Maden Suyu hakkındaki bilgilerin yanı sıra önümüzdeki günlerde yeni içerikler site ziyaretçilerine sunulacak.

Yeni Uludağ Premium Web Sitesini ziyaret etmek için tıklayınız.

Cappadox Festivali

19-21 Mayıs tarihlerinde, Kapadokya’da ‘Gelin Bahçemizi Ekelim’ konsepti ile yer alacak Cappadox Festivali’ne Uludağ Premium ile içecek sponsoru olduk.

Bu yıl 2.’si düzenlenecek olan, Türkiye’nin her yerinden festival severlerin katılacağı Cappadox’ta 3 gün boyunca birçok keyifli aktivitelerle birlikte eşsiz bir deneyim yaşayacaksınız. Şehir hayatından birkaç günlüğüne uzaklaşıp doğayla iç içe olacağınız bu alternatif deneyimde yoga seansları, yürüyüşler, bisiklet gezileri, koşu, konserler, gurme tadım gibi birçok çağdaş sanat, müzik, gastronomi ve açık hava etkinliğini gerçekleşecek.

Kapadokya’da festival ruhunu yakalamak istiyorsanız Cappadox’u kaçırmayın!

Biletler için biletix.com’u, ayrıntılı bilgi için cappadox.com’u ziyaret edebilirsiniz.

Uluslararası Bursa Festivali

Bu sene 55.’si düzenlenen Uluslararası Bursa Festivali’nin açılışı 16 Mayıs Pazartesi günü Bursa Bölge Devlet Senfoni Orkestrası (BBDSO) ile gerçekleştiriyor. Klazz Brothers grubunun da katılımıyla gerçekleşecek Senfoniküba konseri ile Küba ritimleri ve Latin ezgileri müzikseverlerle buluşuyor.

Uludağ Premium sponsorluğunda Bursa Filarmoni Derneği’nin desteğiyle geniş kitleleri klasik müzik ile buluşturan Bursa Bölge Devlet Senfoni Orkestrası, 55. yılı olan Uluslararası Bursa Festivali’nin açılış konserini gerçekleştiriyor. 16 Mayıs Pazartesi günü gerçekleşecek konserde BBDSO, dünyaca ünlü Klazz Brothers grubu ile birlikte özel bir projeyi sahneye koyuyor.

Fazlı Orhun Orhan şefliğinde gerçekleşecek konserde Küba ritimleri ve Latin ezgileri ile Uluslararası Bursa Festivali açılıyor. Çıkardıkları 7 albümle dünyada ismini duyuran ve sahip olduğu ödüllerle başarılarını kanıtlayan grup Klazz Brothers ile ortak bir proje yürüten BBDSO, klasik müzik ve latin müziğin harmanlandığı bir dinletiyi festival katılımcılarıyla buluşturuyor.

16 Mayıs Pazartesi günü gerçekleşecek konser, Atatürk Kongre ve Kütür Merkezi Osmangazi Salonu’nda Bursa Merinos’ta, 20.30’de başlıyor. Öğrenciler için 17 TL, normal alımlar için 22 TL olan biletler biletinial.com’dan temin edilebiliyor.

Uludağ Ekonomi Zirvesi

2012 yılından bu yana Capital ve Ekonomist dergileri tarafından düzenlenen Uludağ Ekonomi Zirvesi’nin içecek sponsorluğunu bu yıl da Uludağ Premium üstlendi.

25-26 Mart tarihlerinde Uludağ’da gerçekleşecek olan Uludağ Ekonomi Zirvesi, bu güne kadar iş dünyasının önde gelen isimlerini, siyasileri ve medyanın yerli yabancı kanaat önderleri gibi birçok kişiyi ağırladı.

Zirvede iki gün boyunca, dijital ekonomiden girişimciliğe, sanayinin geleceğinden Türkiye’nin 2023 yılı için büyüme stratejisine kadar çeşitli konular, alanında başarıya imza atmış pek çok konuşmacı tarafından ele alınacak.

Türkiye içecek sektörünün ilk kobalt mavi şişede üretilmiş hafif içimli maden suyu olma özelliği taşıyan Uludağ Premium Doğal Maden Suyu ise bu yıl da katılımcıların tercihi olmaya devam edecek.

Dilara Koçak Tarif

Uzman Diyetisyen Dilara Koçak, Uludağ Doğal Maden Suyu'yla birbirinden lezzetli tarifler sunuyor. Uludağ Doğal Maden Suyu’nun zengin mineral yapısı ve birbirinden sağlıklı sebze-meyvelerle hazırlanan tarifler, kış soğuklarında, yaz sıcaklarında ve bahar geçişlerinde metabolizma için faydalar sunarken, lezzetiyle de damağınıza hitap ediyor.

Uludağ Doğal Maden Suyu ile hazırlanan tarifler, maden suyunun içeriğinde yer alan zengin minerallerin pancar, ıspanak, hurma, domates, zencefil, elma, balkabağı, portakal ve nar gibi sebze-meyvelerle birleşmesiyle, kış aylarında düşen vücut direnci, artan soğuk algınlığı vakaları ve artan enerji ihtiyacına destek veriyor. Tarifler, yaz aylarında ise sıvı kaybından dolayı meydana gelen halsizlik ve bitkinliğe çare olabilecek ve tüketiciyi ferahlatacak kavun, üzüm, salatalık, farklı yeşillikler, çilek ve ananas gibi içeriklerle renkli bir menü öneriyor. Mevsim geçiş dönemlerinde de baş gösteren sağlık problemlerine faydalı olabilecek bu tarifler, detoks ve sağlıklı yaşam tutkunlarına da geniş bir yelpaze sunuyor.

Her mevsime uygun hazırlanabilecek farklı, pratik ve yararlı tarifler, tüm yıl sağlıklı yaşam tarzınıza destek olacak.

Tüm tarifler için tıklayınız.

Afiyetle tüketmeniz dileğiyle!

Dilara Koçak Tarif

Uludağ Doğal Maden Suyu’nun, Uzman Diyetisyen Dilara Koçak’ın danışmanlığı ile hazırladığı bilgilendirici videolar, maden suyu ile ilgili tüm sorulara cevap veriyor. İnternet sitemizde yayınlanan “Dilara Koçak ile Soru Cevap” videoları, maden suyu ile ilgili ayrıntıları, merak edilenleri ve bilinmeyenleri tüketiciye aktarıyor.

Uludağ Doğal Maden Suyu, Uzman Diyetisyen Dilara Koçak ile gerçekleştirdiği projeyle, maden suyu ile ilgili faydalı bilgileri ve merak edilen konuları tüketicileriyle buluşturuyor. Tüketicilerin en sık sorduğu soruların cevaplandığı “Dilara Koçak ile Soru Cevap” videoları, doğal maden suyu tüketimi ile ilgili bilinç kazandıracak konulara değiniyor ve Dilara Koçak’ın uzman cevaplarını tüketicilerle paylaşıyor.

Maden Suyu ile ilgili merak ettikleriniz...

Yayına alınan “Dilara Koçak ile Soru Cevap” videolarıyla ezber bozan bilgiler, doğru bilinen yanlışlar açıklığa kavuşuyor. Maden suyu ve soda arasındaki fark, maden suyunun sağlık açısından faydaları, maden suyunun mevsim ve özel durumlarda tüketimi gibi konulara değinilen videolarla Dilara Koçak bilgi ve tecrübelerini tüketicilerle paylaşıyor. Maden suyunun erkek ve kadınlar üzerindeki faydaları, kilo kaybı ve cilt sağlığındaki rolü ve hamilelik, ileri yaşlarda tüketim gibi detaylarla geniş bir rehber niteliğinde olan soru ve cevaplar maden suyu hakkında birçok bilinmeyeni ortaya çıkarıyor.

Tüm videolar için tıklayınız.

İstanbul Coffee Festival

Uludağ Premium ile İstanbul Coffee Festival destekçileri arasındaki yerimizi aldık.

Uludağ Premium olarak Ekim ayında ikincisi gerçekleşen İstanbul Coffee Festival’da kahveseverlerle buluştuk. 22-25 Ekim 2015 tarihleri arasında Haydarpaşa Garı’nda gerçekleşen kahve festivalinde yetenekli baristalar marifetlerini gösterdi, artisan barlarda kahve tadımları gerçekleştirildi, kahvenin en ince detayları tüketicilere aktarıldı. Blogger Cem Karakuş’un Uludağ Premium’un gözünden “iyi kahve iyi su” temasını aktardığı paylaşımı için http://www.cemkarakus.com/istanbul-kahve-festivali-2015te-neler-oldu/ sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

Kristal Elma Ödülleri

Uludağ İçecek, Türkiye pazarlama ve reklam dünyasının önde gelen platformlarından Kristal Elma’da aldığı derecelerle başarısını bir kez daha kanıtlıyor. Uludağ İçecek, Kristal Elma Reklam Ödülleri’nde Efsane Uludağ Gazozu reklam kampanyası ile dört kategoride ödüle layık görüldü.

Uludağ İçecek, Türkiye pazarlama ve reklam dünyasının önemli platformları arasında yer alan Kristal Elma’da farklı kategorilerde 4 ödülün sahibi oldu. Uludağ İçecek, Efsane Uludağ Gazozu TV kampanyası ve Kadınlar Günü ilanı ile katıldığı Kristal Elma Reklam Ödülleri’nde iki Kristal Elma, bir Bronz Elma ve bir Gümüş Elma’ya layık görüldü.

Türkiye’de pazarlama ve reklam dünyasının nabzını tutan Kristal Elma Yaratıcılık Festivali kapsamında gerçekleşen ve bu sene 27.si düzenlenen Kristal Elma Reklam Ödülleri’nde, 4 kategoride başarı elde eden Efsane Uludağ Gazozu reklam kampanyası, Uludağ İçecek’in gurur kaynağı oldu. İçecek kategorisi Film-TV ve Sinema dalında Efsane Uludağ Gazozu Kartal Filmi ile Kristal Elma, Kampanya kategorisi TV Kampanyası dalında Efsane Uludağ Gazozu TV kampanyası ile Bronz Elma’ya layık görülen Uludağ İçecek, Efsane Uludağ Gazozu Kadınlar Günü ilanı ile de Basın kategorisi Kurumsal İmaj dalında ve Toplumsal Sorumluluk dalında sırasıyla Kristal Elma ve Gümüş Elma’yı hanesine ekledi.

Uludağ Frutti Extra Tarifsiz Lezzet

Uludağ Premium’un ana sponsoru olduğu Bursa Filarmoni Derneği, Bursa Bölge Devlet Senfoni Orkestrası’nın 1 Ekim’de gerçekleştirdiği konser ile yeni sezon açılışını yaptı.

Atatürk Kongre ve Kültür Merkezi Merinos’ta gerçekleşen konser, Şef Emil Tabakov’un yönetiminde ve Gitarist Jorge Caballero’nun solistliğinde gerçekleşti. Sezon boyunca yerli ve yabancı sanatçıları buluşturacak konserler için biletler ve detaylı bilgiye www.mybilet.com adresinden ulaşabilirsiniz.

Uludağ Frutti Extra Tarifsiz Lezzet

Uludağ Frutti Extra, başrolünde Can Sipahi’nin yer aldığı yeni reklam filmiyle izleyenleri renkli ve eğlenceli bir dünyaya davet ediyor.

Meyve suyu ve doğal maden suyunun birleşiminden oluşan Uludağ Frutti Extra, yeni reklam filmi ile yayında. İntikam ve Aşk Yeniden dizilerinden tanıdığımız genç oyuncu Can Sipahi’nin rol aldığı reklam filmi, yeni kampanyasında da gençlerin dilinden konuşmaya devam ediyor. Genç bir çiftin lunaparkta geçen esprili ve eğlenceli diyaloglarının renkli sahnelerle ekranlara taşındığı filmde Uludağ Frutti Extra’nın tarifsiz lezzetine vurgu yapılıyor.

Uludağ İçecek’in yenilikçi ürünlerinden biri olan Uludağ Frutti Extra’nın eğlenceli imajı bu filmle tüketiciyle buluşuyor. Uludağ Frutti Extra’nın; armut, mandalina, yeşil limon, kavun ve orman meyveleri çeşitleri ile yarattığı renkli dünya, reklamın tüm ögelerinde kendini gösteriyor.

“Tarifsiz Lezzet” reklam kampanyasının lunaparkta çekilen filminde, Uludağ İçecek, reklam ajansı Güzel Sanatlar ile beraber çalışıyor. Esprili ve renkli sahneleri ile yaz trendlerini sete taşıyan reklam filminin yönetmen koltuğunda ise Kala Film’den Onur Erdem yer alıyor.

Uludağ Premium

100 yılı aşkın süredir sunduğumuz tüm lezzetlere, Uludağ’ın kalbinden gelen bir armağan ekleniyor; Uludağ Doğal Kaynak Suyu!

Uludağ’ın kalbinden gelen ve 1930’dan beri Uludağ İçecek’in tüm ürünlerine lezzet katan Uludağ’ın suyu, şimdi de Uludağ Premium Doğal Kaynak Suyu olarak tüketicilerle buluşuyor. Uludağ Premium Doğal Kaynak Suyu, Uludağ’ın kalbinden getirdiği ferahlıkla ve 7,4 pH seviyesiyle damağa, özel tasarım cam şişesiyle ise göze hitap ediyor. Doğal bir serüvenle yeryüzüne çıkan yumuşak içimli Uludağ Premium Doğal Kaynak Suyu, 330 ml. ve 750 ml. özel tasarımlı cam şişeleriyle otel, restoran ve kafelerde satışa sunuluyor. Uludağ Premium Doğal Maden Suyu ile özdeşleşen kobalt mavi rengi, kaynak suyu etiketinde de kendini gösteriyor. Su dünyasının kendinden yapışkanlı ilk ve tek etiketi, sadeliği ön planda tutan şişe tasarımı üzerinde daha da dikkat çekici...

Uludağ Bursa Festivali

25 Mayıs -15 Haziran tarihleri arasında gerçekleşecek 54. Uluslararası Bursa Festivali, Uludağ Premium sponsorluğunda “Üç Soprano & Üç Tenor” eşliğindeki Bursa Bölge Devlet Senfoni Orkestrası konseri ile başladı.

54. Uluslararası Bursa Festivali’nin klasikleşen ve yalnızca Bursa’da değil, çevre illerden de büyük ilgiyle takip edilen açılış konserine bu sene de Uludağ Premium sponsor oldu. 25 Mayıs’ta Bursa Açıkhava Tiyatrosu’nda gerçekleşen açılış konserini, Bursa Bölge Devlet Senfoni Orkestrası, şef Oğuzhan Balcı yönetiminde gerçekleştirdi. “Sanat Sınır Tanımaz” konser başlığıyla, 54. Uluslararası Bursa Festivali’nde katılımcılara müzikle ilham verecek orkestraya, altı opera sanatçısından oluşan solist topluluğu “3 Soprano & 3 Tenor” eşlik etti.

Uludağ Premium sponsorluğuyla gerçekleşen açık hava konserinde, Bursa Bölge Devlet Senfoni Orkestrası, en ünlü opera aryaları, napolitenleri, müzikaller, tangolar ve ulusal müziklerimizden yaptığı kolajla, katılımcıları Anadolu’dan Avrupa’ya, Asya’dan Dünya’ya ulaşan özgün bir müzikal yolculuğa çıkardı.

Festivalle ilgili detaylı bilgi için www.bursafestivali.org sitesini ziyaret edebilirsiniz.

Uludağ İçecek, Efsane Uludağ Gazozu’nun “Gazoz Olma Efsane Ol” kampanyasıyla iki Altın Effie kazanırken, Uludağ Frutti Extra ve Uludağ Limonata ile de iki Bronz Effie’yi ödül hanesine ekleyerek dört ödülün birden sahibi oldu.

Uludağ İçecek , Reklamcılık Derneği ve Reklamverenler Derneği’nin, Effie Worldwide Inc. işbirliğiyle düzenlediği reklam dünyasının Oscar’ı olarak bilinen, Effie Türkiye Reklam Etkinlikleri Yarışmasının 7.’sinde efsane oldu. Efsane Uludağ Gazozu’nun “Gazoz Olma Efsane Ol” kampanyasıyla, İçecek ve Yeni Doğanlar / Yeniden Doğanlar kategorilerinde aldığı iki Altın Effie ödülünün yanı sıra “Tarifsiz Lezzet” kampanyasıyla Uludağ Frutti Extra ve ”Sen De İç Havan Değişsin” kampanyasıyla Uludağ Limonata, İçecek kategorisinde iki Bronz Effie ile Uludağ İçecek’i gururlandırdı.

Reklam ve pazarlama iletişimi anlamında yaratıcı ve sonuç getiren kampanyaların ödüllendirildiği Effie Awards Türkiye 2015’te, en fazla başvuru alan bölümlerden biri olan Yeni Doğanlar / Yeniden Doğan kategorisinde verilen tek ödül olan Altın Effie’yi kazanan Efsane Uludağ Gazozu, içecek kategorisindeki galibiyetiyle birlikte çifte zafer elde etti. Uludağ İçecek’in İçecek kategorisinde yüzünü güldüren diğer markaları ise başarılı iletişimleriyle Uludağ Frutti Extra ve Uludağ Limonata oldu.

Türkiye’de reklam ve pazarlama sektöründen önemli isimlerin, değerli akademisyenlerin ve profesyonel marka yöneticilerinin dahil olduğu 17 kişilik jüri tarafından değerlendirilen başvurular 33 kategoride yapıldı. Uludağ İçecek, başvurduğu İçecek ve Yeni Doğanlar / Yeniden Doğanlar kategorilerinden zaferle çıktı.

Uludağ Premium, bu yıl da moda dünyasından önemli isimlerin bir araya geldiği ve moda takipçilerinin merakla beklediği Mercedes-Benz Fashion Week’in destekçileri arasındaki yerini aldı. Uludağ Premium, etkinlik süresi boyunca başarılı moda blogger’ı Billur Saatçi ile hazırladığı yarışmayla moda sevenlere 2 kişilik davetiye kazanma fırsatı verdi.

Uludağ İçecek bünyesinde, 2009 yılından bu yana tarz sahibi tüketicilerin beğenisine sunulan ve sektörün ilk “designer endorser” ürünü olarak piyasaya sürülen hafif içimli maden suyu Uludağ Premium, Mercedes-Benz Fashion Week’e bu yıl da destek vermeye devam ediyor. Moda dünyasının yakından takip ettiği Dice Kayek markasının tasarımcıları Ece ve Ayşe Ege’nin elinden çıkan şişe tasarımlarıyla sektöründe özel bir yere sahip olan Uludağ Premium, yeni koleksiyonların moda severlerle bulaşacağı Mercedes-Benz Fashion Week heyecanına ortak oluyor.

16-20 Mart tarihleri arasında Tophane’de yer alan Antrepo 7’de gerçekleşen defile ve moda sunumları, tüm moda severler tarafından heyecanla karşılandı. Katılımcılar hafta boyunca ünlü modacıların yeni sezon koleksiyonlarını izleme fırsatı buldu. Uludağ Premium, sevilen moda blogger’ı Billur Saatçi ile hazırladığı yarışmayla moda sevenlere Mercedes-Benz Fashion Week’e 2 kişilik davetiyesi kazanma fırsatı verdi.

Uludağ Premium tarz sahibi insanlar arasında moda!

Türkiye’nin ilk “hafif içimli maden suyu” Uludağ Premium, piyasaya sürüldüğü ilk günden bu yana tasarımıyla öne çıkan bir marka olarak dikkat çekiyor. Uludağ Premium şişesi, Osmanlı cam sanatı ve Fransız Baccarat Vintage karaflarından ilham alınarak iki kültürün harmanı olarak tasarlandı. Bu özel tasarım şişe 2010 yılında TSE tarafından Altın Ambalaj Ödülü’nü kazanmasının ardından 2012’de de Dünya Ambalaj Örgütü’nün düzenlediği Worldstar Awards Yarışması’ndan aldığı Tasarım Ödülü’nü de hanesine ekledi.

2012 yılından bu yana Capital ve Ekonomist dergileri tarafından düzenlenen Uludağ Ekonomi Zirvesi’nin içecek sponsorluğunu bu yıl da Uludağ Premium üstlendi.

13-14 Mart tarihlerinde Uludağ’da gerçekleştirilecek Uludağ Ekonomi Zirvesi, bu güne kadar iş dünyasının önde gelen isimlerinden siyasilere, medyadan yerli yabancı kanaat önderlerine yaklaşık 2400 kişiyi ağırladı.

Alanında başarıya imza atmış pek çok konuşmacının konuk olacağı zirvede iki gün boyunca ekonominin nabzı tutulmaya ve iş dünyasındaki trendlere, yatırımlara yön verilmeye devam edecek.

Türkiye içecek sektörünün ilk kobalt mavi şişede üretilmiş hafif içimli maden suyu olma özelliği taşıyan Uludağ Premium ise bu yıl da katılımcıların tercihi olmaya devam edecek.

Uludağ Premium, Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın desteğiyle 28-30 Kasım arasında Fransa’da düzenlenen “Paris’te Türk Sinemasıyla Randevu” adlı sinema etkinliğinin resmi içeceği oldu. Türkiye'nin öykülerinin çeşitliliğini ve Fransız toplumuyla paylaştığı ortak duyguların derinliğini sergilemek için her yıl hayata geçirilmesi planlanan etkinlikte, unutulmayan başarılı Türk filmlerinin yanı sıra Altın Palmiye Ödüllü Kış Uykusu ve Kelebeğin Rüyası gibi son dönemin başarılı yapımları da izleyiciyle buluştu. Bu yıl Türk sinemasının 100’üncü yılına ithaf edilen etkinliğin resepsiyonu da en az gösterime giren filmler kadar ilgi gördü. T.C. Paris Büyükelçiliğindeki davete Cem Yılmaz, Kıvanç Tatlıtuğ, Hülya Koçyiğit, Ozan Güven, Tülin Özen ve Zafer Algöz’ün yanı sıra, etkinliğin Fransızca sunumunu üstlenen Pelin Batu da katıldı.

Uludağ İçecek Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Erbak, yapılan işbirliğine ilişkin şunları söyledi: “Uludağ İçecek olarak sanata somut anlamda ve sınır tanımaksızın destekçiyiz. Ülkemizi Fransa’da başarıyla temsil edeceğinden şüphe duymadığımız bu başarılı ve premium organizasyona, Uludağ Premium’la destek olduk. Çünkü sanatın evrensel bir dil olduğuna inandığımız kadar Uludağ Premium’un da global bir damak tadı olduğuna inanıyoruz.”

Bu yıl 50.si düzenlenen dünyanın en büyük yiyecek-içecek fuarlarından biri olan SIAL, 19-23 Ekim 2014 tarihleri arasında Paris’te gerçekleşti.

150.000’in üzerinde ziyaretçi ağırlayan SIAL fuarında Uludağ İçecek de katılımcı olarak yer aldı ve farklı ülkelerden birçok ziyaretçinin büyük ilgisiyle karşılaştı.

İstanbul'un en önemli moda etkinliklerinden Mercedes-Benz Fashion Week İstanbul'un resmi maden suyu yine Uludağ Premium oldu! Şişesi dünyaca ünlü Dice Kayek markasının tasarımcıları Ece ve Ayşe Ege tarafından Osmanlı cam sanatından ve Fransız Baccarat Vintage karaflarından esinlenilerek tasarlanan Uludağ Premium, bu yönüyle sektöründe bir ilk.

Uludağ İçecek'in 2009 yılında Türkiye içecek sektörünün ilk "designer endorser" ürünü olarak piyasaya sunduğu hafif içimli maden suyu Uludağ Premium, İstanbul'un önemli moda etkinlikleri arsında yer alan Mercedes-Benz Fashion Week İstanbul'a bu sezon da destek verdi. Şişesi dünyaca ünlü Dice Kayek markasının tasarımcıları Ece-Ayşe Ege kardeşler tarafından tasarlanan ve bu yönüyle sektörde bir ilk olan Uludağ Premium, İlkbahar/Yaz 2015 koleksiyonlarının ilk kez gün yüzüne çıktığı Mercedes-Benz Fashion Week İstanbul'un resmi maden suyu oldu.

Antrepo 3 Tophane'de 13-18 Ekim tarihleri arasında gerçekleşen etkinlikte sergilenen defile ve sunumlar moda dünyasında heyecan yarattı. Etkinlik kapsamında marka ve tasarımcılar, Antrepo 3'te yer alan "Runway" ve "Studio" alanlarında İlkbahar/Yaz 2015 koleksiyonlarını sergilerken "Studio" alanı, hem yaratıcı sunumlara, hem de mini defilelere ev sahipliği yaptı.

Efsane Uludağ Gazozu, yeni imaj kampanyasında “Gazoz Olma Efsane Ol” sloganı ile markanın efsaneleşen tadına ve kimliğine vurgu yapıyor. Sloganı kadar yaratıcı hikaye anlatımı ile de ses getiren kampanya 3 farklı filmden oluşuyor. Kampanyanın filmlerinin odağında, Efsane Uludağ Gazozu’na duyduğu güçlü tutkuyu sıra dışı ve ilham verici hikayelerle ortaya koyan bir karakter yer alıyor.

Güzel Sanatlar reklam ajansı tarafından hazırlanan kampanyanın çekimleri, Uygar Kutlu yönetmenliğinde, Autonomy prodüksiyon tarafından 2 gün süren çekimlerle Birleşik Krallık’ta Penrhyn Kalesi, Snowdonia Vadisi ve Tryfan’da gerçekleştirildi. Ağustos ayı içerisinde kampanyanın 3 filmi de yayına girerek izleyiciyle buluştu. Kampanya için TV, radyo, basın, açık hava ve internet mecralarının tümü kullanılıyor.

Reklam filmleri için tıklayınız.

Türkiye’nin ilk hafif içimli doğal maden suyu markası Uludağ Premium, yeni basın kampanyasıyla tüm sevenlerini tarzını yaşamaya davet ediyor. Dice Kayek imzası taşıyan tasarımıyla herkesi kendine hayran bırakan Uludağ Premium’un bir tutku unsuru olarak yansıtıldığı ilanlarda, moda ve müzik aşığı bir çiftin bu tutkularının yerine Uludağ Premium’u yerleştirmesi görselleştiriliyor. 1885 yılında inşa edilen Avusturya Konsolosluğu’nda ve Taksim Do-Re Müzik’te yapılan ve toplam üç ilandan oluşan kampanyanın fotoğraf çekimleri Candaş Arın tarafından gerçekleştirildi.

Doğal maden suyundan üretilen ve içerisinde %6 meyve suyu olan Uludağ Frutti Extra, “Tarifsiz Lezzet” başlıklı yeni iletişim kampanyasıyla dikkat çekiyor. Hamlet’te gösterdiği performansla büyük beğeni toplayan Onur Ünsal ve İntikam, Güneşi Beklerken gibi dizilerle tanınan Can Sipahi Uludağ Frutti Extra’nın yeni reklam filminde bir araya geldi. Çekimleri Bilgi Üniversitesi'nde yapılan film Uludağ Frutti Extra'nın eğlencesini yansıtıyor.

Lezzetiyle herkesin gönlünde taht kuran Uludağ Limonata, “Havan Değişsin” başlıklı yeni iletişim kampanyasıyla sofralara neşe katmaya devam ederken yeni reklam müziğiyle de dikkat çekiyor.

Bugüne dek müzikleriyle büyük beğeni toplayan Uludağ Limonata reklamları, bu kez de efsane bestekâr Melih Kibar’ın Hababam Sınıfı filmleriyle özdeşleşen unutulmaz ezgisiyle 7’den 70’e herkesin havasını değiştiriyor. Yönetmenliğini Ozan Yalabık’ın üstlendiği reklam filmleri, Uludağ Limonata'nın her ortama kattığı lezzetin altını çiziyor.

Uludağ Limonata’yı dört mevsim boyunca sofraların vazgeçilmez içeceği olarak benimsetmeyi amaçlayan kampanya farklı reklam spotları ve mecra uyarlamalarıyla devam edecek.

Uludağ suyu ve şeker pancarından elde edilen kristal toz şekerden üretilen Efsane Uludağ Gazozu'nun en önemli özelliklerinden biri de geçmişten gelen formuyla efsane şişesi.

Evde doya doya tüketilebilmesi için efsane cam şişe formunu koruyarak ürettiğimiz 2 litrelik Efsane pet şişelerimiz şimdi raflarda.

İki yıldır Uludağ Premium’un içecek sponsorluğunu üstlendiği Uludağ Ekonomi Zirvesi bu yıl da Uludağ’da gerçekleşti. Alanında başarıya imza atmış pek çok konuşmacının konuk olduğu zirvede iki gün boyunca iş dünyasının ünlü isimleri ağırlandı. Ekonomi ve iş dünyasının önemli başlıklarına değinilen konuşmalarda katılımcıların severek tükettiği Uludağ Premium, Türkiye içecek sektörünün ilk kobalt mavi şişede üretilmiş hafif içimli maden suyu olma özelliği taşıyor.

Her yıl dünyanın pek çok şehrinde gerçekleştirilen Fashion Week’in İstanbul ayağı Mercedes-Benz Fashion Week İstanbul'un resmi maden suyu bu sezon da, kobalt mavi şişesiyle hafif içimli doğal maden suyu Uludağ Premium’du.

Bir hafta süreyle moda dünyasının kalbinin attığı Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul'da 2014 yılının kreasyonları, Karaköy Antrepo'da moda severlere sunuldu. Moda dünyasının en popüler blogger’larından Nil Ertürk de (http://www.nilerturk.net/uludag-premium-gozunden-mbfwi) defileleri Uludağ Premium gözünden yorumladı ve takipçileriyle paylaştı.

Moda severlerin ve perde arkasındaki mankenlerin severek tükettiği Uludağ Premium Türkiye içecek sektörünün ilk designer-endorser şişesi olma özelliğini taşıyor.

Bu yıl 60.'sı gerçekleştirilen, Uludağ Limonata’nın da sponsor olduğu Milliyet'in geleneksel Yılın Sporcusu Ödülleri sahiplerini buldu. Geceye spor, sanat ve iş dünyasından önemli isimler katıldı. Okurların oylarıyla belirlenen anket sonucunda;

Yılın Antrenörü Galatasaray Futbol Takımı Eski Antrenörü Fatih Terim, Yılın Sporcusu Arda Turan (Atletico Madrid), Yılın Futbolcusu Didier Drogba (Galatasaray), Yılın Spor Adamı Bedensel Engelliler Federasyonu Başkanı Demirhan Şerefhan, Yılın Takımı Vakıfbank Bayan Voleybol Takımı, Yılın Kalecisi Tolga Zengin (Trabzonspor Eski Kalecisi), Dünyada Yılın Sporcusu ise Cristiano Ronaldo (Real Madrid) seçildi.

Ayrıca gecede özel ödüller de sahiplerini buldu. Namık Sevik Ödülü Necmi Tanyolaç’a, Namık Sevik Onur Ödülü ise Doğan Koloğlu’na verildi.

Biz de bu özel gecenin sponsorlarından biri olarak ödül alan değerli sporcularımızı tebrik ediyoruz.

Uludağ Premium sponsorluğunda faaliyetlerini sürdüren Bursa Filarmoni Derneği'nin destek verdiği Bursa Bölge Devlet Senfoni Orkestrası, 2013- 2014 sezon konserlerine devam ediyor. Bu sezon 15. kuruluş yıldönümünü kutlayan orkestra, 2014 Haziran ayına kadar zengin bir program ile klasik müzikseverlerle buluşacak.

Bursa Bölge Devlet Senfoni Orkestrası, 2013-2014 sezonu konserlerinde zengin bir program ve birbirinden ünlü solistlerle klasik müzik severlerin karşısına çıkıyor. Sponsorluğunu Uludağ Premium, Başkanlığını Uludağ İçecek Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ömer Kızıl'ın üstlendiği Bursa Filarmoni Derneği, Bursa Bölge Devlet Senfoni Orkestrası'nın aktif destekçisi olarak Türkiye'nin ve Bursa'nın adını dünyaya duyurmayı ve çoksesli müzik yaşamını zenginleştirmeyi hedeflemektedir.

Bursa Bölge Devlet Senfoni Orkestrası 2013 - 2014 Sanat Sezonu Konser Programı için tıklayınız.

İstanbul'un en önemli moda etkinliklerinden Mercedes-Benz Fashion Week İstanbul'un resmi maden suyu bu yıl da, Türkiye içecek sektörünün ilk "designer endorser" ürünü, hafif içimli doğal maden suyu Uludağ Premium oldu.

Beş gün boyunca moda dünyasının kalbinin attığı Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul'da 2014 yılının ilkbahar yaz kreasyonları, Kuruçeşme Arena'da moda severlere sunuldu. Blog dünyasının en popüler isimlerinden "Çizen Bayan" da (http://cizenbayan.com/sehir-hayati/etkinlikler/366-mbfwi) etkinlikleri takip ederek sosyal medyada eş zamanlı olarak paylaşımlarda bulundu.

Mercedes-Benz Fashion Week İstanbul, defile (Runway) ve sunumlar (Studio) medya, perakende ve moda profesyonelleri başta olmak üzere binlerce kişiyi bir araya getirdi. 40'ın üzerinde moda tasarımcısının son kreasyonlarının sergilendiği Mercedes-Benz Fashion Week İstanbul, bu yıl dokuzuncu kez gerçekleştirildi.

Uludağ Doğal Maden Suyu Yüz Yılın Etiketi Tasarım Yarışması birincisi Bora Mesut Palas Londra'dan döndü.

Uludağ Doğal Maden Suyu kaynağının işletme ruhsatının alınmasının 100. yılı etkinlikleri çerçevesinde düzenlenen etiket tasarım yarışmasının birincisi Bora Mesut Palas, ödül olarak Londra Tasarım Haftası'nı yerinde izledi. Tüm masrafları Uludağ İçecek tarafından karşılanan bir haftalık gezi Bora Mesut Palas'ın aynı zamanda yurtdışına ilk çıkışıydı. Palas gezisi ile ilgili şu yorumlarda bulundu:

"İngiltere'ye ilk gidişim, hatta yurtdışına ilk çıkışım olduğu için ilk saniyesinden itibaren çok heyecanlıydım. Uludağ İçecek uçak biletimden konaklamaya, vize işlemlerimden seyahat giderlerime kadar her konuda planlı bir şekilde yardımcı olduğu için 9 günlük seyahatim İstanbul'dan İzmir'e gitmek kadar kolay bir şekilde başlayıp bitti. Gitmeyi planladığım Londra Tasarım Haftası etkinlikleri dışında hem Londra'nın her yerini görmeyi, hem de şehir dokusunu tipografi ve illüstrasyon merkezinde incelemeyi çok istiyordum."

Bora Mesut Palas Londra gezisi sırasında South Kensington bölgesinde bulunan Victoria& Albert müzesindeki The Typographic Circle's Circular Magazine sergisini de görme fırsatı elde etti, V&A Museum'da düzenlenen bir tipografi atölyesi ve ardından yapılan sergi için South Kensington'a gitti. Palas, Russel Square yakınlarındaki Volte Face'de sergilenen London Belongs To You enstelasyonundan çok etkilendiğini anlatıyor. London Print Studio da Palas'ın unutamayacağı mekanlar arasındaki yerini almış. Bir haftalık Londra gezisi izlenimlerinden bir parça ise şöyle:

"Londra Tasarım Haftası etkinliklerinden 365 – A Year In Cups sergisi çok etkileyiciydi. Sergi, New York'lu sanatçı Gwyneth Leech'in her sokağa çıktığında aldığı kahve ve çayların bardaklarının altına yaptığı ve o günü anlatan serbest çalışmalardan oluşuyordu. Sanatçı adeta hayatını bardaklara kaydediyordu. Varolan 365 işin yanında o an yaptığı Londra'ya özgü çizimler de etkileyiciydi."

Bora Mesut Palas, "Portobello'daki dünyaca ünlü Marka, Ambalaj ve Reklam Müzesi en çok görmek istediğim yerdi" diyor ve şunları söylüyor:

"Tam bir zaman tüneli şeklinde hazırlanmış müze bizi 1800'lerin Victoria döneminde hazırlanmış ilk ambalaj tasarımları ve kraliyet ilanlarıyla içine çekip 2000'lere kadar götürüyor. Burada sadece ambalaj ve ilan değil, dönemsel oyuncaklar, oyunlar, araba maketleri ve elektronik cihazları da görülebiliyor. Endüstri yılları ve savaş dönemlerini de içeren arşivde toplam 12000 adet ürün var. Londra'ya gidip de burayı görmemek çok büyük bir ayıp olurdu."

Uludağ Limonata, iki yıllığına Bursaspor'un forma sırt sponsorluğunu üstlendi.

2013- 2014 sezonunda Bursaspor A takım formalarının sırtında Uludağ Limonata logosu yer alacak. Uludağ Limonata, Bursaspor ile iki yıllık forma sponsorluğu anlaşmasına imza attı.

Üretim faaliyetlerini Bursa'da yürüten bir marka olarak, Bursaspor'un şampiyon olduğu 2009-2010 sezonunda da takımın forma sponsoru olduklarını hatırlatan ve bu sezon da yıldızı parlayan takımı desteklemekten mutluluk duyduklarını belirten Uludağ İçecek Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Murat Zengin "Türkiye'nin ilk ambalajlı limonatası olan ve geleneksel tadı ile çok sevilen Uludağ Limonata ile şehrimizin başarılı takımını desteklemekten çok mutluyuz. Bursa'da kurulan ve üretim yapan bir marka olarak takımımızın başarıları ile her zaman sevindik ve gurur duyduk. Bundan sonra, forma sırt sponsoru olarak Bursaspor'a daha güçlü bir şekilde destek verme fırsatını elde ettik, bundan da büyük mutluluk duyuyoruz. Bu vesile ile Bursaspor'a 2013- 2014 sezonunda başarılar dileriz" dedi.

Uludağ Limonata ve Bursaspor arasında imzalanan sponsorluk anlaşması, forma sponsorluğu dışında 2 sezon boyunca bazı diğer işbirliklerini ve uygulamaları da kapsıyor.

"Yanında" başlıklı yeni Uludağ Limonata reklam kampanyamız, Uludağ Limonata'nın her yemeğin yanında tüketilmeye uygun olduğunu anlatırken, limonatayı dört mevsim boyunca sofraların vazgeçilmez içeceği olarak benimsetmeyi amaçlıyor. Serinlik temalı reklam filmlerimizde "Yaz ayında yanında" diyerek ürünün sıcak yaz aylarındaki serinletici özelliğini vurgularken, yemek temalı filmlerimizde de "Her bi' şeyin yanında Uludağ Limonata" sloganıyla Uludağ Limonata'nın her yemeğe yakıştığı mesajını iletiyoruz. Bunlara ek olarak Uludağ Limonata'nın yanında Narata ve Mandalinata'dan oluşan Uludağ Lezzet Ailesi'nin konu edildiği iki reklam filmimiz daha bulunuyor. "Yanında" reklam kampanyası için toplam 15 film hazırlandı. Güzel Sanatlar Saatchi & Saatchi reklam ajansı tarafından yazılan ve Metin Arolat'ın yönettiği reklam filmlerinin 3 gün süren çekimleri Şile'de gerçekleşti. Kampanyamız yemek, serinlik, iftar sofrası temalı filmlerin ardından farklı özel gün ve durumlarda limonata tüketimini teşvik edecek filmlerle sürecek.

Türkiye'nin hafif içimli doğal maden suyu kategorisinin ilk yerli ürünü olan Uludağ Premium, geçen senenin ardından bu yıl da American Express Bosphorus Cup 2013'ün sponsorları arasında yer aldı.

Dünyanın en önemli yelkencilerinden Yeni Zelandalı Mike Sanderson, Türkiye denizlerinde vira vira demenin heyecanını Uludağ Premium teknesiyle yaşadı. Okyanuslardan getirdiği engin deneyimleri, Türk yelkencilerle paylaşarak Boğaz'ın mavi sularına taşıdı. O da Uludağ Premium ile tarzını yaşayanların arasına katıldı.

Uludağ İçecek, Uludağ Doğal Maden Suyu kaynağının işletme ruhsatının alınmasının 100. yılını Uludağ Doğal Maden Suyu 100. Yıl Etiket Tasarımı Yarışması ile taçlandırdı.

Yarışmaya katılan öğrencilerin çalışmaları, kendi alanının tanınmış, başarılı isimlerinden oluşan bir jüri tarafından değerlendirildi. İçlerinde DiceKayek markası yaratıcılarından Ece Ege, fotoğraf sanatçısı Zeynel Abidin, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği Ambalaj Sektör Temsilcisi Aslıhan Arıkan, Endüstriyel Tasarımcılar Meslek Kuruluşu Üyesi ve Oya Design'ın yaratıcısı Oya Akman, Güzel Sanatlar Saatchi & Saatchi Ajans Başkanı Kayhan Şardan ve Uludağ İçecek Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Murat Zengin'in olduğu jüri; birinciliği Bora Mesut Palas'a, ikinciliği Ömer Faruk Güven'e verirken üçüncülüğü ise Aslıhan Tatlıgil ve Buseyr İlhan arasında paylaştırdı.

Detaylı bilgi için www.yuzyilinetiketi.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

Ev yapımı tadındaki eşsiz lezzetiyle Türk halkının sevgilisi olan ürünümüz Uludağ Limonata, serinletici özelliğinin yanı sıra pek çok farklı yemeğe yakışan tadıyla sofralarda da yerini alıyor. "Yakışır Sofraya" başlıklı reklam kampanyamızla keyifli sofralara ve farklı yemeklere Uludağ Limonata lezzeti ile konuk oluyoruz.

2009 yılında Türkiye içecek sektörünün ilk "designer endorser" ürünü olarak piyasaya sunduğumuz hafif içimli doğal maden suyu Uludağ Premium'un "Tarzını Yaşa" başlıklı ve moda konseptli iletişim kampanyasına Mercedes-Benz Fashion Week İstanbul sponsorluğuyla devam ettik. 12 - 16 Mart tarihlerinde gerçekleşen Mercedes-Benz Fashion Week İstanbul'a, Uludağ Premium ile içecek sponsoru olarak destek verdik. 2013-14 Sonbahar/Kış koleksiyonlarının sergilendiği etkinlik; tasarımcıları, markaları ve moda dünyasının birbirinden önemli konuşmacılarını ağırladı.

Şişesi dünyaca ünlü Dice Kayek markasının yaratıcıları Ece Ege ve Ayşe Ege kardeşler tarafından tasarlanmış olan Uludağ Premium, "hafif içimli maden suyu" olmasıyla sektörde fark yaratan bir ürünümüz. Uludağ Premium ile hayattan keyif almayı seven, seçimlerinde özenli davranan ve artı bir değerin peşinden koşmayı tercih eden tüketicilerimizin hayatlarının bir parçası olmak istiyoruz. Bu doğrultuda da, markamızın özünde yer alan "hayat tarzı" konseptinin en etkin ifade biçimlerinden olan "moda", iletişim çalışmalarımızda geniş bir yer kaplıyor.

2009 yılında Türkiye'de üretilen ilk "hafif içimli maden suyu" olarak piyasaya sunduğumuz Uludağ Premium ile "Tarzını Yaşa" başlıklı ve moda konseptli iletişim kampanyamıza devam ediyoruz. Uludağ Premium'un şişesi dünyaca ünlü Dice Kayek markasının yaratıcıları Ece Ege ve Ayşe Ege kardeşler tarafından tasarlandı. Ürünümüz, bu sayede, Türkiye İçecek sektörünün ilk "designer endorser" ürünü olarak fark yaratıyor. Bu kampanya ile marka özünden yola çıkarak yarattığımız "hayat tarzı" temasının altını çizmeyi ve ürünün hedef kitlesiyle olan bağını güçlendirmeyi hedefliyoruz.

Kapat